Meest gestelde vragen
Levertijd:
- Hoe lang is de levertijd?
- 2-5 weken. Afhankelijk van wat je precies bestelt en hoe groot je bestelling is.
- Waarom zo'n 'lange' levertijd?
- Handwerk neemt wat meer tijd in beslag dan gewone vooraf gemaakte items. Ook heb ik naast de webshop nog een fulltime job die mijn tijd vraagt.
- Via welke bezorgdienst werken wij?
- Bpost -> België
- PostNL -> Nederland
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- België -> €7.28 (gratis vanaf €75)
- Nederland -> €8.96 (gratis vanaf €100)
- Kunnen pakketjes afgehaald worden?
- Het ophalen van een pakketje gebeurt ENKEL op afspraak! Zodra u pakketje klaar is word er van ons uit een mailtje gestuurd om een afspraak te maken. Hierbij is de boodschap: 'Flexibel zijn!' Komt er iets tussen? Dan wordt er langs beide kanten gecommuniceerd. Kom dus niet zomaar aan onze deur staan.
- Kunnen items geretourneerd worden?
- Gepersonaliseerde items kunnen helaas niet retour. Speentjes enkel als deze nog in de originele verpakking zitten en niet open zijn geweest. Dit omwille van hygiëne. Speelgoed en dergelijke kunnen wel gewoon retour. Dit binnen de 14 werkdagen. Dit moet wel volgens onze voorwaarden gebeuren!
Plaatsen van een bestelling:
- Kan er nog een item toegevoegd worden aan een geplaatste bestelling?
- Dit kan tot 24u na het plaatsen van je bestelling. Hierna word dit gezien als een nieuwe bestelling. Om iets toe te voegen aan je bestelling neem je contact met ons op. Enkel via mail!
- Kunnen er nog aanpassingen gebeuren aan een geplaatste bestelling?
- Het kan altijd voorkomen dat je na het plaatsen van je bestelling ineens begint te twijfelen. Helaas kunnen wij dit niet meer aanpassen. Besteld = besteld. Dit om fouten te voorkomen bij het maken van je bestelling. Is er echt een probleem neem je best contact met ons op.
- Kan een bestelling geannuleerd worden?
- Dit kan! De enige voorwaarde is dat je hiervoor binnen de 14 werkdagen contact met ons opneemt en de reden hierbij vermeld!